Dieta Paleo

Głównym założeniem diety paleo jest przyjęcie nawyków żywieniowych, jakie mieli nasi przodkowie przed przejściem do osiadłego trybu życia. Z tego powodu z diety eliminowane są przede wszystkim zboża i nabiał. Nie jest zalecana do stosowania przez kobiety w ciąży i karmiące piersią, dzieci oraz w różnych jednostkach chorobowych.
Dieta bazuje na mięsie, rybach, owocach, warzywach, jajach, orzechach, ziołach, miodzie i naturalnych tłuszczach. W celu urozmaicenia diety specjalnie dla naszych klientów wprowadzamy unikalne paleo wypieki czy też paleo placuszki i naleśniki.
Jadłospis pozbawiony jest produktów mlecznych, zbóż, roślin strączkowych, ziemniaków oraz rafinowanego cukru.

W diecie paleo oferujemy poniższe warianty kaloryczne:
1200 kcal – 56 PLN / 53 PLN*
1500 kcal – 62 PLN / 59 PLN*
2000 kcal – 68 PLN / 65 PLN*
2500 kcal – 74 PLN / 71 PLN*

*cena przy zamówieniu minimum 30 zestawów

 

Dieta 1200kcal

Niskoenergetyczna dieta, której głównym celem jest szybka utrata masy ciała. Menu bazuje na warzywach, owocach, nasionach, orzechach, jajach, rybach, chudym mięsie. Przeznaczona jest dla osób o obniżonej aktywności fizycznej. Dieta 1200kcal nie jest zalecana do stosowania przez dłuższy okres czasu, gdyż może powodować spowolnienie metabolizmu.

 

Dieta 1500kcal

Dieta skierowana do osób zainteresowanych redukcją masy ciała oraz osób o niskim zapotrzebowaniu kalorycznym. Menu podobnie jak w diecie 1200kcal bazuje na warzywach, owocach, nasionach, orzechach, jajach, rybach, chudym mięsie oraz zdrowych tłuszczach roślinnych. Menu różni się od diety 1200kcal przede wszystkim wielkością porcji serwowanych posiłków.

 

Dieta 2000kcal, 2500kcal

Diety o wyższej kaloryczności przeznaczone są dla osób zdrowych i lubiących spożywać mięso. Diety te mogą być stosowane przez osoby na dietach bezglutenowych i beznabiałowych. Jadłospis podobnie jak w dietach 1200kcal i 1500kcal bazuje na warzywach, owocach, nasionach, orzechach, jajach, rybach, chudym mięsie oraz zdrowych tłuszczach roślinnych. Diety 2000kcal i 2500kcal są mniej rygorystyczne od diet 1200kcal i 1500kcal i charakteryzują się występowaniem większej ilości niskocukrowych deserów, paleo wypieków, olejów roślinnych oraz czerwonego mięsa.