Dieta Sportowa

W diecie sportowej oferujemy poniższe warianty kaloryczne:
2000 kcal – 70 PLN / 67 PLN*
2500 kcal – 76 PLN / 73 PLN*
3000 kcal – 79 PLN / 77 PLN*

*cena przy zamówieniu minimum 30 zestawów

———————————————————————————————————————

Chcesz zbudować imponującą masę mięśniową? Zależy Ci na wzmocnieniu organizmu w okresie wysokiej aktywności fizycznej? A może trenujesz profesjonalnie i oczekujesz planu żywieniowego, który doda Ci energii? Jeśli tak – mamy dla Ciebie rozwiązanie. To profesjonalny catering dla sportowców. Z nami z łatwością odkryjesz, że można jeść smacznie i zdrowo – troszcząc się o swoją kondycję fizyczną. Gotowy? To zaczynamy!

Nowoczesna dieta sportowa: Warszawa i okolice

Odpowiedni balans między białkiem, tłuszczami a węglowodanami i proporcje adekwatne do wysiłku fizycznego, płci czy wieku…. Dieta sportowa, a dokładniej jej opracowanie wymaga niemało pracy. Pozwól nam się tym zająć za Ciebie

Healthy Food oferuje profesjonalny catering sportowy – zestaw smacznych dań na cały dzień. Potraw, które podkręcą Twój metabolizm, pozwolą zwiększyć masę mięśniową i zapewnią Ci moc energii na trening i regenerację po nim. A to nie wszystko – bo Healthy Food to dieta sportowa, która doskonale smakuje. Każdy swój posiłek zjesz ze smakiem, ciesząc się jego doskonałą jakością. Nie ma mowy o nudzie i monotonii!

Catering dla sportowców, dostosowany do indywidualnych potrzeb

Nie ma dwóch takich samych sportowców. To, ile kalorii powinno się spożywać jest uzależnione od Twojej płci, wieku, masy ciała, celów treningowych czy też poziomu aktywności sportowej. Dlatego też nasza sportowa dieta może być oparta o kilka różnych wariantów, w zależności od zapotrzebowania. Dieta 2000 kcal, 2500 kcal, a może 3000 kcal? Jeśli nie wiesz, którą opcję wybrać – skontaktuj się z naszym doradcą, a podpowiemy Ci najlepsze rozwiązania.

Jak wygląda nasz catering sportowy w praktyce?

Przede wszystkim – rozumiemy, że dieta sportowca to więcej niż dobowe zapotrzebowanie kaloryczne. Istotny jest też indeks glikemiczny potraw. Przed treningiem powinieneś zjeść danie o niskim IG, po treningu zaś powinien być wysoki.

Istotne jest również, by w Twojej diecie znalazło się ok. 60% węglowodanów. Białka i tłuszcze zaś powinny stanowić po ok. 20% Twojej codziennej diety. Brzmi skomplikowanie? Pozwól, by Twój indywidualny jadłospis skomponowali specjaliści. Dzięki nam, będziesz mógł skoncentrować się na treningu, a nie na liczeniu kalorii. Tym zajmie się za Ciebie Healthy Food.

Gotowy, by żyć bardziej fit? Nie wahaj się! Zadzwoń lub napisz, by uzyskać więcej informacji!