Dieta Sportowa

W diecie sportowej oferujemy poniższe warianty kaloryczne:
2000 kcal – 73 PLN*
2500 kcal – 79 PLN*
3000 kcal – 82 PLN*

*przy zamówieniu na 20 dni i powyżej otrzymają Państwo rabat 10 %

Chcesz zbudować imponującą masę mięśniową? Zależy Ci na wzmocnieniu organizmu w okresie wysokiej aktywności fizycznej? A może trenujesz profesjonalnie i oczekujesz planu żywieniowego, który doda Ci energii? Jeśli tak – mamy dla Ciebie rozwiązanie. To profesjonalny catering dla sportowców. Z nami z łatwością odkryjesz, że można jeść smacznie i zdrowo – troszcząc się o swoją kondycję fizyczną. Gotowy? To zaczynamy!

Profesjonalny catering, dieta pudełkowa sportowa: Warszawa, Pruszków, Piastów, Nadarzyn, Grodzisk Mazowiecki, Żyrardów i okolice.

Odpowiedni balans między białkiem, tłuszczami a węglowodanami i proporcje adekwatne do wysiłku fizycznego, płci czy wieku…. Dieta sportowa, a dokładniej jej opracowanie wymaga niemało pracy. Pozwól nam się tym zająć za Ciebie

Healthy Food oferuje profesjonalny catering sportowy – zestaw smacznych dań na cały dzień. Potraw, które podkręcą Twój metabolizm, pozwolą zwiększyć masę mięśniową i zapewnią Ci moc energii na trening i regenerację po nim. A to nie wszystko – bo Healthy Food to dieta sportowa, która doskonale smakuje. Każdy swój posiłek zjesz ze smakiem, ciesząc się jego doskonałą jakością. Nie ma mowy o nudzie i monotonii!

Catering dla sportowców, dostosowany do indywidualnych potrzeb

Nie ma dwóch takich samych sportowców. To, ile kalorii powinno się spożywać jest uzależnione od Twojej płci, wieku, masy ciała, celów treningowych czy też poziomu aktywności sportowej. Dlatego też nasza sportowa dieta może być oparta o kilka różnych wariantów, w zależności od zapotrzebowania. Dieta 2000 kcal, 2500 kcal, a może 3000 kcal? Jeśli nie wiesz, którą opcję wybrać – skontaktuj się z naszym doradcą, a podpowiemy Ci najlepsze rozwiązania.

Przykładowe menu ŚniadanieII śniadanieObiadPodwieczorekKolacja
PoniedziałekPlacki twarogowe z musem wiśniowymKoktajl mango lassiFilet z indyka w sosie z pieczonych warzyw z kaszą gryczaną i marchewką Krem z buraka z mlekiem kokosowymSałatka z kozim serem, gruszką i orzechami
WtorekPasta z pieczonej marchewki i papryki z pieczywem pełnoziarnistymZupa krem z białych warzyw z oliwą truflowąMakaron penne z pesto bazyliowym i cukiniąDeser amarantusowy z musem ananasowymGulasz warzywny z ciecierzycą i kaszą bulgur
ŚrodaFrittata z oliwkami i brokułemFasolowe brownie z musem truskawkowymDorsz w sosie cytrynowym z kaszą pęczak i surówką z kiszonej kapusty i marchewkiZielone smoothie z młodym jęczmieniemSałatka z serem greckim i dipem miodowo-musztardowym
CzwartekCzekoladowe naleśniki z waniliowym twarożkiem i musem truskawkowymZupa ogórkowa na mleczku kokosowymChilli con carne z ryżem basmatiSałatka z pieczoną dynią i kurczakiemPotrawka z pieczonych batatów i papryki
PiątekZielony hummus ze słupkami kolorowej paprykiKawowy budyń jaglanyKotlet jajeczny z pieczarkami i pieczonymi ziemniakamiZupa krem pomidorowy z bazyliąQuiche z brokułem i wędzonym łososiem
SobotaPasta jajeczna z pomidorami suszonymi i pestkami słonecznikaSmoothie pomarańczowo-brzoskwiniowePolędwiczki wieprzowe z gnochi w sosie grzybowymOwsiane ciasteczkaSałatka z tuńczykiem i kukurydzą na quinoa
NiedzielaPłatki owsiane z musem z owoców leśnychZapiekanka po włosku Sos szpinakowy z serem pleśniowym i makaronem pełnoziarnistymKrem z pieczonych warzywSałatka z jajkiem, pomidorem i ziołowymi grzankami