Dieta Standardowa

Proponujemy dla Państwa zbilansowany zestaw pięciu posiłków. Przygotowywane przez nas zestawy stanowią idealną propozycję dla osób, które w trwały sposób chcą zmienić nawyki żywieniowe poprzez spożywanie zdrowych i pełnowartościowych posiłków. W zależności od wybranej kaloryczności, spożywanie zestawów dietetycznych w zdrowy sposób pozwoli zgubić zbędne kilogramy, zaś trwała zmiana nawyków żywieniowych uniemożliwi wystąpienie tzw. efektu jojo.
W diecie standardowej oferujemy poniższe warianty kaloryczne:

1200kcal – 46 PLN / 43 PLN*
1500 kcal
– 53 PLN / 50 PLN*
2000 kcal
– 58 PLN / 55 PLN*
2500 kcal
– 64 PLN / 61 PLN*

*cena przy zamówieniu minimum 30 zestawów

 

Dieta 1200kcal

Niskoenergetyczna dieta, której głównym celem jest szybka utrata masy ciała. Menu bazuje na warzywach, owocach, pełnoziarnistych produktach zbożowych, nasionach, orzechach, rybach, chudym mięsie i niskotłuszczowym nabiale. Przeznaczona jest dla osób o obniżonej aktywności fizycznej. Dieta 1200kcal nie jest zalecana do stosowania przez dłuższy okres czasu, gdyż może powodować spowolnienie metabolizmu.

 

Dieta 1500kcal

Dieta skierowana do osób zainteresowanych redukcją masy ciała oraz osób o niskim zapotrzebowaniu kalorycznym. Menu podobnie jak w diecie 1200kcal bazuje na warzywach, owocach, pełnoziarnistych produktach zbożowych, nasionach, orzechach, rybach, chudym mięsie i niskotłuszczowym nabiale. Zestaw różni się od diety 1200kcal przede wszystkim wielkością porcji serwowanych posiłków.

 

Dieta 2000kcal, 2500kcal

Diety o wyższej kaloryczności przeznaczone są dla osób z prawidłową masą ciała zainteresowanych zmianą nawyków żywieniowych na zdrowe, dzięki spożywaniu odpowiednio zbilansowanych posiłków. W szczególności polecamy je dla wszystkich osób zorientowanych na zdrowy styl życia, chcących spożywać smaczne posiłki, a przy tym skutecznie dążyć do utrzymania lub poprawy sylwetki. Jadłospis podobnie jak w dietach 1200kcal i 1500kcal bazuje na warzywach, owocach, pełnoziarnistych produktach zbożowych, nasionach, orzechach, rybach, chudym mięsie i niskotłuszczowym nabiale. Diety 2000-3000kcal są mniej rygorystyczne od diet 1200kcal i 1500kcal i charakteryzują się występowaniem większej ilości niskocukrowych deserów oraz czerwonego mięsa.